خاطرات ما و نی نی ما

سونوگرافی سوم= سونوگرافس ان تی + آزمایش غربالگری + سونوگرافی تعیین جنسیت

1391/8/8 7:23
نویسنده : مامی
3,756 بازدید
اشتراک گذاری

 

نی نی ما

 تابستان هم تمام شد و امروز روز 5 مهر ماه هست. تا امروز به دوستهای صمیمی مامی- مریم،لعبت،لیلا،مریم،غزال- خبر بودن تو را دادم. منتظرم این سونوگرافی سوم را هم بریم و بعد به مادر بزرگ و پدر بزرگ ( مامان و بابای ددی) و ... بگیم.

برخلاف همیشه اینبار بیمارستان مهر خلوت بود و زودی نوبت من شد... مامی قبل از سونو برای اینکه مثانه اش پر بشه 2 تا لیوان اب هندوانه تازه که ددی براش تو خونه گرفته بود رو خورد و عزیز دلم تو هایپر شده بودی...اول که سمت چپ دل مامی خودتو جمع کرده بودی بعدش با کلی نفس عمیق و سرفه کردن اومدی وسط دل مامی ( اون جایی که معده مامی هست) ولی باز پشتت با ما بودش...خانم الماسیان خنده اش گرفته بود از شیطنت های تو...با زور و زحمت تونست یه کاری کنه که روی قشنگت رو به سمت ما کنی...ولی اینقدر دست و پا می زدی که خانم الماسیان نمی تونست پشت گردنت رو اندازه بزنه و گفت که فعلا داره شیطونی می کنه بریم اول سراغ چیزهای دیگه اش...بهمون معده و صورت نازت و ستون فقراتت و کف پاهات رو نشون داد و بعد یه دفعه گفت مبارکههههه پسر هم هست...قربونت بشممم اولین باری بود که مامی و ددی بیضه هات رو می دیدن..از 2 زاویه...از جلو و از کنار! توی عکس با علامت فلش بیضه هات نشون داده شده... راستشو بخوای من و ددی شرط بندی کرده بودیم و من یه ناهار از ددی بردممممممممم.... بعد از سونو من و ددی رفتیم شاندیز و باهم ناهار خوردیم.

عصر همان روز ددی رفت خونه مادر بزرگ و پدر بزرگ وخبر خوش بودن تو را به اونها داد و فردا شب وقتی ددی رفت تولد کارن این خبر عالی رو به بقیه داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)