خاطرات ما و نی نی ما

دومین سونوگرافی مامی= دیدار مامی و ددی با تکون خوردن های دست و پاهای قشنگت و کش و قوس کمرت

1391/8/8 7:02
نویسنده : مامی
664 بازدید
اشتراک گذاری

 

از روزی که بار اول سونو گرافی رفتیم حدود 3هفته می گذرد و مامی در کنار تهوع و بی خوابی شبانه  استرس کل وجودش رو گرفته..استرس از بودن و سالم بودن تو... من و ددی به این نتیجه رسیدیم که استرس خیلی بد هست برای همین تصمیم گرفتیم دوباره دیداری باهات داشته باشیم.عصر روز پنج شنبه 16 شهریور بیمارستان دی رفتیم . ایندفعه قرار بود که ددی اولین فیلم رو از تو عزیز دلمون بگیره. واییی اگه بدونی چقدر من و ددی ذوق کردیم که تورو دوباره خوشحال و سالم می دیدیم. این بار خیلی واضح تر. به صورت کامل با صورت کشیده و دست و پاهای کوچولو که همش تکون می دادی . حتی یه بار هم یه کش و قوس کامل به خودت دادی که ددی اشک تو چشمهاش جمع شده بود از شدت خوشحالی. خودت بعدا توی فیلمت خواهی دید .تو تمام زندگی من و ددی هستی. تو معنا بخش زندگی ما هستی و کامل کننده خوشبختی ما!

راستی من و ددی فعلا تو رو صدا می کنیم : نی نی ما!!!

نی نی ما این بار اندازه ات از قد تا انتها 35.7 میلی متر بود و ضربان قلب قشنگ و پاک تو 169 بار در دقیقه بود. سن بارداری من می بایست 9 هفته و 5 روز می بود ولی قربون قد و بالات برم تو بزرگ تر بودی 3 روز و دکتر بهم گفت تو 10 هفته و 1 روز رو تمام کردی. آفرین نی نی  ما! همین طور به رشد خودت ادامه بده قربونت برم..

دیگه مامی تصمیم گرفته تحت هیچ شرایطی اجازه نده استرس بگیره..

روزهای بعدی خیلی خوب و با خوشحالی مامی و ددی گذشت . با هر تهوع ، لبخند شادی روی لبهای من و ددی می اومد. با تمام وجودمون دوستت داریم و هر نشانه ای که از وجود و سلامت تو می بینیم از شادی در پوست خودمون نمی گنجیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)